Monday, April 19, 2010

Atomic Ranch Lady Claws Her Eyes Out



OK, I ALMOST clawed my eyes out when I missed the ending time of yet another screaming deal auction on a super fine Eames chair, perfect for my desk in the Maser bedroom that sold for only $19. I'd show you a photo of it, but I was so upset I deleted the auction as soon as I realized I had missed it by minutes.

And while I was kicking my own rump and wishing a pox on myself I realized too late there were a couple other auctions ending just after the chair auction. Yup, missed those too. *rolls eyes*

I pride myself on being able to remember a billion inconsequential details of all the clients I speak to via my businesses, and this morning I mistook one client with the same name for another, so I go on to ask if he had been to his friends' daughters bat mitzvah and blah blah... Turns out it was the WRONG freakin' client. Ugh!! Duh!

Sooooo when I won this awesome large warm colored two tiered vintage fiberglass lampshade like I have been looking for since last year at a steal for $12, it just about made up for the cruddy day I'd been having so far!

Thank goodness for the good deals on eBay, and reading all your blogs to keep me sane!

Painting in the living room is progressing still, but ho hum I want it to be done already! Curse this old lady body of mine and it's aches and pains lol...

8 comments:

  1. Why not place a bid!? there are so many people that are missing nice things with waiting! and than your too late!!
    If i want something i bid! not wait 'till the end,why should you? nobody's gonna laugh at you!
    i sell 40's/50's records on EBAY for about 10 years and had loads of people begging to relist or sell it to me!
    If you like 40's/50's music take a look at my blog! http://therockingipsy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Yay - glad you got something in the end. I'm not even going to mention what I missed out on recently :(

    ReplyDelete
  3. I'm glad you get something good! I always end up missing eBay auctions too!

    ReplyDelete
  4. How dare you do something other than sit on 5 auctions at one time! Work? Ha! Have you popped those eyeballs back in your skull yet? Look, had I gotten just that ONE deal you managed to get on that lampshade I would say to myself, "Now, you got a wonderful deal. Aren't you happy?" And then I would SCREAM at that stupid stupid stupid little voice inside my head and yell, "Are you out of your f**king mind, Little Voice In My Head? GET THE F**K OUT!" Now I'm going to turn off this computer and watch "Antiques Roadshow" and get soooo p.o.'d at the people who say, "Oh, I bought this at a yard sale for a dollar, and you said it's worth $5,000? Gee, that's nice." But you can tell by the look on their face that they're really thinking, "Ah, sh*t. I was hoping for half a mil." Goodnight, Miz Atomic Ranch Lady.

    ReplyDelete
  5. greatr shade! one of these days when im loaded with $$$ I'll hunt down 2 more for the kitchen and turn them into "chandelier's" hang in there Ebay Queen!

    ReplyDelete
  6. $12 Wow you got yourself a awsome deal!

    I used to wait for auction ends also. I would be thinking if I put a bid on the item, other ppl might think "oh someone's bidding on that I will too it must be good!" *lol* Now I just get my name on there, even if it's not my max bid that way I can still sleep at night knowing I at least tried. =)

    ReplyDelete
  7. is this bidding happening on ebay...L(

    ReplyDelete